I want to login or register an account!
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 11 to 20 of 22

Thread: Wayl karat

Erfahrener Benutzer
    Quote Originally Posted by AC View Post
    HAHAH du bist doch der jenige der am lügen ist
    jeder spieler ist schuld in meinen augen bist du einfach ein versager der die schuld bei den anderen sucht und provozierst jeden auf den server wir bezahlen auch premium und häulen nicht rumm wegen 3 euro

Es gibt genug leute die denn server unterstützen denke nicht das sie dich so unbedingt brauchen oder mich

Premium gibt dir lange nicht das recht das du leute provozieren darfst.

Ja ich habe dich beleidigt ich stehe auch dazu und admins wissen es auch habe auch mit crepez gesprochen ich unterlasse die beleidigungen erst dann wenn du mit dem provozieren aufhörst.

Wie ich gehört habe hast du dich über mehreren leuten beschwert und jeder fuckt dich ab und du bist der engel der unschuldig ist hör auf das ist einfach fremdscham ich schäme mich für dich digga wie peinlich kann bitteschön ein mensch sein.

Erwähnst noch mein clan obwohl du mit mir ein problem hast und ich alleine dich beleidigt habe ziehst du noch andere leute rein die nichts damit zu tuhn haben.

Das ist ganz klar Provokation was du machst und soweit ich weiss ist das auch strafbar.

Ich erkläre es nochmal was passiert ist

Ich war CT habe awp gespielt dann ist er gekommen joint in meinem team und kauft die awp ich wusste nicht wer er ist und wusste auch nicht ob er gut ist oder nicht hab dann mit ak weitergespielt wir sind alle gepusht und er hat einfach gecampt einfach die runde in die länge gezogen dann war er tot habe ingame geschrieben ''AWP PLS'' kamm keine antwort habe das dann mehrmals gemacht bin dann off gegangen (ragequit) dann ging das die tage genau so und heute auch bin dann t gegangen und hab denn paar mal gekillt ist spec gegangen bin dann schnell zu ct gewechselt um mit der awp weiter zu spielen und der ist wieder in mein team gekommen und hat die awp gekauft meiner meinung nach ist das ganz klar provokation was sagt ihr dazu?

Ich habe kein problem damit das auch andere leute mit der awp spielen man kann auch höfflich im chat schreiben awp pls oder sowas hätte es dir gegeben kein problem ich schreibe ja auch selber im chat awp free damit auch die anderen es benutzen aber das was du machst ist einfach provozieren.

Sagst zu mir ich kann kein englisch und das nicht nur heute ich weiss das ich kein englisch kann ich lebe auch nicht in dein land und ich benutzen englisch nicht.

Wenn du englisch kannst ist schön für dich aber ich brauche das nicht.

Das ist ein deutscher server deshalb interessiert es mich nicht ob ich englisch kann oder nicht wenn du mit leuten schreiben willst die englisch können dann spiel auf ein englischen server.

Ich kann ja nichts dafür das mein englisch so schlecht ist oder soll ich jetzt wegen dir ein englisch kurs besuchen damit ich perfekt englisch schreiben/sprechen kann?
    Jesus u stand by it? I am lying? you forget the logs say different and clearly show what type of person you are !

you stand by saying 'go fuck your own mother' Jesus what type of person are you ?

a failure? lets see, I have a degree in computer science... degree in evolutionary psychology and anthropology and im the failure? Jesus :( and what have you to your name? apart form hurting people and their families???? what a clown

' the servers that support don't think they need you or me so badly
    premium doesn't give you the right to provoke people for a long time.' you were the one that was insulting? remember? the logs back me up?

you speak to creeper too? ah the integrity of creeper strikes again lol funny they keep taking my money though every month!!! ewwww

yes it is a german server.. who said it wasnt.. there is a reason english is the world language though :) i wont reply again you are a repulsive venal person who lies blatently and insults others to enjoy it .. you fit right into wayl :) enjoy your life :)

Super-Moderator Roi's Avatar
    Ohman Reaking

Du schaffst es auch immer wieder die Leute zu provozieren bzw. zu verärgern. Und stellst dich dann auch noch als Opfer da.

Da brauch ich gar nicht lange die Logs zu gucken und hier zu lesen und weiß direkt bescheid.

Du musst mal lernen nicht jedes Wort auf die Goldwaage zu legen!

Man merkt richtig das du den Ärger brauchst der dank dir regelmäßig auf dem Assault Server entsteht.
    Es gibt kaum ne normale Unterhaltung zwischen dir und anderen Spielern am Server... immer passt dir irgendwas nicht oder du kommst wieder mit deinem übersensibelen Verhalten daher und fühlst dich geärgert. Dazu noch dein Genetik Scheiß oder was auch immer... was keinen Juckt.

Am besten wäre es für dich wenn du gar nicht schreibst. Wäre für alle das beste.

@AC
    Mach dir nichts drauß. Am besten muten und links liegen lassen.
    Und geh am besten nicht weiter drauf ein hier. Das führt zu nichts.

Allen ist das Denken erlaubt! - Vielen bleibt es erspart.

Erfahrener Benutzer
    Quote Originally Posted by Roi View Post
    Ohman Reaking

Du schaffst es auch immer wieder die Leute zu provozieren bzw. zu verärgern. Und stellst dich dann auch noch als Opfer da.

Da brauch ich gar nicht lange die Logs zu gucken und hier zu lesen und weiß direkt bescheid.

Du musst mal lernen nicht jedes Wort auf die Goldwaage zu legen!

Man merkt richtig das du den Ärger brauchst der dank dir regelmäßig auf dem Assault Server entsteht.
    Es gibt kaum ne normale Unterhaltung zwischen dir und anderen Spielern am Server... immer passt dir irgendwas nicht oder du kommst wieder mit deinem übersensibelen Verhalten daher und fühlst dich geärgert. Dazu noch dein Genetik Scheiß oder was auch immer... was keinen Juckt.

Am besten wäre es für dich wenn du gar nicht schreibst. Wäre für alle das beste.

@AC
    Mach dir nichts drauß. Am besten muten und links liegen lassen.
    Und geh am besten nicht weiter drauf ein hier. Das führt zu nichts.

oh what a surprise another WAYL clan member comes to join the tribal affiliation.!!!!!

of course you don't need to see the logs !!!! forget the evidence! forget what your fellow clan member has done! forget he said 'fuck your own mother'!!!! they call that 'confirmation bias' in science lol :)

weight to every scale? if you read the logs roi which you wont because he's a fellow clan member ! and u have to follow realistic genetics... via 'tribal affiliation' merely because he's a clan member lol you would see what happened was unwarranted and vile... would you like if someone said to you to fuck your own mother?? of course you wouldn't lol easier for you NOT to see the logs though lol that's why you have no respect from me as a mod as your affiliation is with your clan not with the saigns server!

you are wrong I am friends with dozens of players on the server that I have normal conversations with !!!! NONE are wayl members I might add apart from music who left for a reason! WAYL are the problem here not me the person who points out their flaws! lol nice try though ! lol

your right it leads to nothing lots of other players have tried this before and left saigns because of your behaviour and your clan! but you wont accept anything due to your maladaptive ego lol sad... you really are a different species you would rather warp and twist and reality than admit to it ! that a fellow clan member has done what they have done even though creeper has already said he done it lol reacting to 'fuck your own mother' is being overly sensitive :( ewwwwww

delusional and pathetic to be honest, without introspection and critical thinking you are on genetic rails and unware of your own behaviour or anyone else in your 'clan' lol :) its utterly repulsive that saigns put with this behaviour from the likes of you and your buddies
    Last edited by ReakingRIngpiece; 09.12.2020 at 23:07.

Neuer Benutzer AC's Avatar
    Es interessiert mich aber nicht ob englisch die weltsprache ist oder nicht es juckt mich 0 für mich ist deutsch die weltsprache punkt und hör auf mein clan mit reinzuziehen ich habe auch kein bock mehr mit dir zu diskutieren wie roi schon gesagt hat es führt zu nichts und ich will nicht meine zeit mit dir verschwenden.

Ich lüge nicht wie gesagt die admins wissen es doch und hier nochmal ja ich habe dich beleidigt und ich werde es auch weiter machen solange du mich damit provozierst.

Nur weil du probleme mit irgentwelchen leuten aus meinem clan hattest gibt dir lange nicht das recht mich zu provozieren nur weil ich in den selben clan bin.

Ich benutze keinen smoke bug oder flash bug das weisst du doch nur weil ich besser bin als du brauchst du mich nicht zu nerven und der smoke bug ist erlaubt nur so nebenbei geh wo anders rummhäulen.

Du bezahlst doch freiwillig was redest du fürn müll? niemand wird hier gezwungen geld auszugeben.

Hast viel erreicht in deinem leben schön für dich aber du verhälst dich wie ein kleines mädchen deshalb kann ich dich überhaupt nicht ernstnehmen.

Wie gesagt habe gar kein bock mit dir zu diskutieren deshalb adios amigo hau rein.
    Last edited by AC; 09.12.2020 at 23:05.

Erfahrener Benutzer
    Quote Originally Posted by AC View Post
    Es interessiert mich aber nicht ob englisch die weltsprache ist oder nicht es juckt mich 0 für mich ist deutsch die weltsprache punkt und hör auf mein clan mit reinzuziehen ich habe auch kein bock mehr mit dir zu diskutieren wie roi schon gesagt hat es führt zu nichts und ich will nicht meine zeit mit dir verschwenden.

Ich lüge nicht wie gesagt die admins wissen es doch und hier nochmal ja ich habe dich beleidigt und ich werde es auch weiter machen solange du mich damit provozierst.

Nur weil du probleme mit irgentwelchen leuten aus meinem clan hattest gibt dir lange nicht das recht mich zu provozieren nur weil ich in den selben clan bin.

Ich benutze keinen smoke bug oder flash bug das weisst du doch nur weil ich besser bin als du brauchst du mich nicht zu nerven und der smoke bug ist erlaubt nur so nebenbei geh wo anders rummhäulen.

Du bezahlst doch freiwillig was redest du fürn müll? niemand wird hier gezwungen geld auszugeben.

Hast viel erreicht in deinem leben schön für dich aber du verhälst dich wie ein kleines mädchen deshalb kann ich dich überhaupt nicht ernstnehmen.

Wie gesagt habe gar kein bock mit dir zu diskutieren deshalb adios amigo hau rein.
    Note creeper they are doing it again... time to connect the dots..

As usual to a report of abuse from a WAYL clan member the clan beats its chest comes together and exhibits the typical response ! lol This is yet another great example of why the WAYL is driving people away from saigns :( logical mature dialog is impossible it always resorts in this infantile crap!

read and learn WAYL members where your behavior comes from - https://plato.stanford.edu/entries/e...ry-psychology/
    Last edited by ReakingRIngpiece; 09.12.2020 at 23:15.

Neuer Benutzer
    Reaking what do you expect?! The owner will do nothing about wayl or other admins with wrong behavior. It goes on and on.

One admin (chemistry?) advised people who are not satisfied with admins behavior, they should stop paying for this server. The owner will not learn his lesson otherwise. Only lack of money pains his arse.

If you pay, you will support this acting further. You can talk about this arrogant people and their wrong behaviour, but it will change nothing until they get fired. As you know. They are "power hungry" (admin on an irrelevant server wouldn't give smart people this feeling of having power ;) ) and wont stop it through talk from an external.
    Last edited by hf8o; 10.12.2020 at 14:15.

Erfahrener Benutzer
    Quote Originally Posted by hf8o View Post
    Reaking what do you expect?! The owner will do nothing about wayl or other admins with wrong behavior. It goes on and on.

One admin (chemistry?) advised people who are not satisfied with admins behavior, they should stop paying for this server. The owner will not learn his lesson otherwise. Only lack of money pains his arse.

If you pay, you will support this acting further. You can talk about this arrogant people and their wrong behaviour, but it will change nothing until they get fired. As you know. They are "power hungry" (admin on an irrelevant server wouldn't give smart people this feeling of having power ;) ) and wont stop it through talk from an external.

You are right of course, the owner and saigns are well aware of this behaviour of this clan and some of the mods... This is not a new thing and I fear what chemistry said is right and only the loss of money and profit will make them sit up and take notice.. its sad that years of warnings, years of complaints by players and dozens of players leaving the saigns servers has no effect what so ever... That is the power of tribal affiliation....

I knew yesterday what would happen when I complained about someone using abusing behaviour and language.. Its a common pattern, it always ends in the same way.. the beating of the chests the tribal affiliation of the clan members coming to protect there fellow clan member even though the chat logs clearly show the repulsively vile insults by him about family members etc.. This did not matter the drive and tribal affiliation a behaviour set in stone in evolutionary psychology was just too strong... I even got one of the mods also a clan member of course saying 'I don't need to look at the logs' lol isn't that your job? aren't you meant to be impartial?

You are correct also by continuing to pay I am merely funding this vile infantile & vulgar behaviour, I do it to use the awp and to keep CSS alive as there is less and less servers out there to choose from..

The power hungry comment you stated is also correct.. studies clearly show as the iq goes up in humans the need for social conformity and power & apelike traits in all humans goes down.. there is various studies clearly showing this.. This would also explain the infantile response to attempted logical rational arguments made for legitimate complaints... with lines like 'no one likes you' and 'you have no friends' Jesus these are slurs used by 5 year olds in school playgrounds not by adults.. and regardless is it such a loss if you had no friends amongst people who were uneducated and lacked intellect is this really a insult? why would one want friends like this? I. indeed I think using childlike infantile phrases like the above is a sign of low intellect.. no educated intelligent person would descend to such childlike remarks....I think to a point this could be projection on their part and they feel inadequate and un-liked so they project it onto others....without introspection though they are unaware of it to them its normal behaviour...

To continue to pay and play here is alike at times i guess banging a brick wall I guess in a vain hope that some might take notice and things might change.. some mods here are astute and do seem to want to do the right things you pointed one out, chemistry and a few others are also very nice and very adept at their modding decisions and have not been bought out & influenced by clan membership.

I think we both know whoever you are lol that rational debate and intelligent conversations is impossible when it comes to WAYL clan members, even with evidence you get a barrage of insults...it should of ended when creeper done his job warned him and that was it.. but it doesn't end.. it is odd that the power the WAYL clan have over saigns when it only has a negative effect on saigns and its servers & the players that play on its servers....

The pattern I picked up on yesterday with WAYL clan members is very noticeable and sadly very typical.. like I pointed out yesterday there has only been one that was a genuine nice guy.. 'MUSIC', He didn't have the generic sarcastic chip that the others seem to have, indeed you could have a intelligent coherent conversation without it descending into childlike slurs and insults which they bizarrely think sounds clever but in reality sounds pathetic... Perhaps one of the reasons he left.... The pattern of behaviour of the clan members would be picked up by anyone who has education in evolutionary psychology , indeed I don't even think you need that its so obvious... I personally know around 12 players that have left saigns completely or don't play when the clan members are on , its just not worth it....

Anyways take care

I fear your post might of stoked the fire of hate again and will trigger a barrage of insults targeted at you now, but by the tone of your post I think you already know this

bye

Reaks
    Last edited by ReakingRIngpiece; 10.12.2020 at 21:38.

Erfahrener Benutzer
    Actually Spanish and Portugese (If you ignore Chinese) is the world language.

This happens all to often on Assault unfortunately....

There is no rule requirement for anyone who has the only AWP on your team to give it up at any time....

I've heard the "trash talking" and to be honest a LOT of the time it's Europeans who don't seem to think talking about your mother or calling you all sorts of names is unacceptable...do it to my face and you'd be drinking in hospital through a straw...so why do you reckon you can be a keyboard warrior on a server.

I've called admin onto server before...I will do so again.....but Reaking, unfortunately, as you said...WAYL appear to a lot of us, to get away with a lot of things others wouldn't.....Fact of life....

Best thing I can suggest is do what I do...just record all sessions and send a demo in of him being an Asshole...most likely won't get you far but at least you can show it to others.....

Erfahrener Benutzer
    Quote Originally Posted by SCOTRob View Post
    Actually Spanish and Portugese (If you ignore Chinese) is the world language.

This happens all to often on Assault unfortunately....

There is no rule requirement for anyone who has the only AWP on your team to give it up at any time....

I've heard the "trash talking" and to be honest a LOT of the time it's Europeans who don't seem to think talking about your mother or calling you all sorts of names is unacceptable...do it to my face and you'd be drinking in hospital through a straw...so why do you reckon you can be a keyboard warrior on a server.

I've called admin onto server before...I will do so again.....but Reaking, unfortunately, as you said...WAYL appear to a lot of us, to get away with a lot of things others wouldn't.....Fact of life....

Best thing I can suggest is do what I do...just record all sessions and send a demo in of him being an Asshole...most likely won't get you far but at least you can show it to others.....

hi rob...

yes I think they are keyboard warriors as you put it and do what they do as in reality they would be drinking out of a straw like you so aptly said and doing it behind a desk their is no reprisal of course.Why can they do it on server? because being in the WAYL clan brings it a degree of Anonymity where your behaviour will be condoned and protected thats why. and if they did what they did in real life they would end up in hospital lol ..... the European thing im not sure it is mate to be honest... I know we did manners and politeness lessons in school lol still remember them now.. my point is I was in Germany 2 years and all the Germans I met never acted in this manner they were polite, courteous, friendly etc etc... could they have been disingenuous? yes of course.. they seemed pretty sincere to me though ... I think the vile egregious language you talk about which is sadly common is from a few individuals that think its clever and smart to say such things not realising what they are doing is just highlighting what foul individuals they are...

yes I tried the recording and reporting thing mate but it doesn't work.. the same response as I got yesterday is normalised I guess now.. I only reported this imbecile because he went a step too far when he referred to fucking own mothers etc ... other wise I would of just ignored the idiot... I fear what the guy said above me will happen and more and more will leave and only when the owners pocket is hit then he will react.. by then its too late.....

ref world language... according to google - it says 'the most widely spoken language today is English with over 1.1 billion native speakers.. could be wrong here though rob .... just quoting goggle.. one would think china would be close the amount of Chinese people there is..

Take care mate

Reaks...
    Last edited by ReakingRIngpiece; 10.12.2020 at 21:37.

Neuer Benutzer AC's Avatar
    Ihr seid beide geistig eingeschränkt ah du lieber im himmel lass es bitte hirne regnen
    wie kommt man auf die idee das wir nicht bestraft werden weil wir wayl sind hahaha
    dummheit hat einfach keine grenzen

bin raus wäre nice von den admins wenn sie denn post irgentwie schliessen oder löschen könnten mir fehlen einfach die worte.

Bookmarks