I want to login or register an account!
Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 21 to 27 of 27
    Erfahrener Benutzer Fidget's Avatar
    Quote Originally Posted by R3HAB View Post
    I have seen demos many times now, as well as seen him play on several occasions. it is quite clear that there is some kind of cheat. whether it is aimbot or something else

R3HAB
    you are not a lvl 7 admin

Neuer Benutzer
    Fidget

And what does that have to do with the case? so you only mean that it is a lvl 7 admin who can see if there is evidence of cheat? they are no better than others.

Erfahrener Benutzer Fidget's Avatar
    Quote Originally Posted by R3HAB View Post
    Fidget

And what does that have to do with the case? so you only mean that it is a lvl 7 admin who can see if there is evidence of cheat? they are no better than others.
    I rest my case

And for your information, and this will be the very last time I ever communicate with you.... a lvl 6 admin cannot ban a premium member, and a lvl 6 admin cannot take a demo that is any different from a demo that you can take. It is up to lvl 7 admins to review in this instance. Read the thread! Know your place.

You are in no way representative of the standard of admin that this gaming community needs or deservers.

Super-Moderator ch3misTrY's Avatar
    So oft ich die Demos auch schaue...so genauer ich in jede einzelne Szene auch hineingehe und jeden Winkel Analysiere.....einen Aimbot kann ich hier beim besten Willen nicht finden.

Den Ausführungen von dir Creeper zu folgen, bin ich dann trotz meiner langjährigen Erfahrung wohl auch einer derer, die im Gegensatz zu dir einfach kein Auge zur Erkennung von Cheats haben.
    Hast du schon mal über eine Karriere bei Steam nachgedacht...bei DEM Auge?

Super-Moderator Creeper's Avatar
    Mir kommt es so vor, als würde man nur auf den typischen Aimbot hier schauen, immer den Kopf treffen und ein bisschen wackeln, ist es aber in dem Fall nicht, wie ich sagte es ist ein guter Hack im Spiel.

Werde wohl den Ban aufheben müssen, ich behalte dich im Auge

Erfahrener Benutzer Jaymill's Avatar
    dann kläre uns doch bitte auf, welchen Speziellen Hack du meinst.....vielleicht lernen wir ja was neues ?!

Neuer Benutzer Aequitas's Avatar
    Kenn ich! mach dir nix draus! :D Ich werde IMMER als "wallcheater", ect. oder wie der Rotz heißt, spezifiziert!^^
    Einfach drüber LACHEN! :)
    Selbst STEAM hat FÜNF mal von SICH aus gesagt, dass Mein Account "Safe" is^^
    Vergiss eins bitte NIEMALS: DEREN Neid, ist deine ANERKENNUNG! :)
    In diesem Sinne, dir bitte nen chilligen Tag! :)
    Music is in my Life and in my Heart.

Bookmarks